Strefa czasowa UTC

Nowy temat Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość

Hejka wszystkim założyłam to forum ponieważ musze zkapuić prowadnicę i chcę was wszystkich zapytać o prowadnicę Blum ,czyli konkretną firme poniewaz słyszałam ,że jest trwała ,ale tak jak mówie szukam waszych opinii i potwierdzenia tej tezy.

Awatar użytkownika

Witaj ja z włąsnego doświadczenia ( jestem stolarzem) polecam ci Blum prowadnice. Możesz ja kupic tutaj: https://www.ksieciunio.pl/Blum-prowadnice-tandem-pelny-wysuw-50kg-L-500-kpl-p127. Jakabys miała jeszcze jakies pyatnia to pisz śmiało oczywiście. Mam doświadczenie w tej kwestii i aktualnie złamana nogę więc chętnie pomogę ( zwłaszcza ,że jestem na przymusowym urlopie) do usłyszenia.

Hej dziękuje ci ,że piszesz. Skoro trafia się taka sytuacja się przydaża to nie mógłabym jej nie wykorzystać. Mozesz coś więcej napisać na temat ,tych prowadnic oraz na temat ,tego sklepu byłabym wdzięczna.

Awatar użytkownika

Tak, tak oczywiście za około godzinkę napiszę ,bo teraz jem obiad.

Awatar użytkownika

Okej ,więc piszę. Prowadnice Blum znane są z tego ,że są bardzo trwałe. Co jest cenne. W mojej pracy wielokrotnie montowałem różne ,rzecy i przy użyciu ,tych prowadnic wszystko zawsze było okej. Czy to by chodziło o solidna szafę ze starego drewna ,czy tez o małą szafkę na pewno się sprawdzi. Będzie sunąc jakbyśmy nasmarowali ją olejem co najmniej. Natomiast jesli chodzi o ten sklep to ja zawsze jak kupuje materiały i tutaj bez znaczenia ,czy dla klientów ,czy dla samego siebie jak robię coś do domu to zawsze zamawiam z tej strony do ,której ktos powyżej podał linka. To tak w dużym skrócie. Jeszcze jakieś pytania? Pisz!!

Tak właściwie to mam jeszcze z jedno, no może dwa pytania ,a mianowicie ile kosztuje dostawa w tym sklepie oraz jak wygląda płatność i dostawa ( są to dla mnie ważne aspekty bo nie chcę długo czekać ,a prowadnice na najpóżniej za dwa dni potrzebuję)

Awatar użytkownika