Strefa czasowa UTC

Nowy temat Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Witam od razu piszę ,że nie jestem obiegana w temacie internetu i forów ,ale sądze ,że jest to przydatne zródło wielu informacji. Dlatego za wszystkie moje wpadki z góry przepraszam. Szukam dobrego roweru dla męża. Od razu mówię ,że na rowerach nie znam się kompletnie ,a mąż jest fanatykiem i chce mu kupić jakis dobry rower. Więc proszę ratujcie i polećcie cos szybko.

Awatar użytkownika

Achhhh ci nasi mężczyzni. Wiem coś o tym mój mąż ma podobne zainteresowania akurst bardziej w strone górskich wycieczek i zawsze jak chce mu cos kupic to szukam pomocy na forum ,żeby był prezent trafiony ,a mąż zadowolony.

Awatar użytkownika

Może ktoś poleci jakieś miejsce? Mam mało czasu :).

Hej. Myślę ,że jestem w stanie ci pomóc. Sam interesuje się kolarstwem więc chyba będe przydatny. Jeśli szukasz dobrego sklepu z rowerami to ten będzie idealny: http://rowerowy-raj.pl/. Co tak po krótce z plusów mogę ci powiedziec to to ,że ceny są spoko jak za jakość jaką prezentują ,bo rowery tam sprzedawane to nie byle co więc możesz zspokojnie kupić mężowi na pewno się nie zawiedzie chłopak na tym prezencie. Jakbyś miała jeszcze jakies pytania to pisz śmoało oczywiście bo to temat rzeka.

Awatar użytkownika

Dziękuje ci serdecznie za radę a poleciłbyś mi może jakis konkretny model? Jeśli chodzi o moje wymagania i ograniczenia to budzet do 2 tysięcy złotych ,a rower trekingowy albo górski jeśli chodzi o rodzaj.

Tak oczywiście. Według mnie za tą cenę dobrze się sprawdzi się ten Nowy GT KARAKORAM comp KOŁA 29. Kosztuje max twojego budzetu ,ale jest to na prawdę rower dobrej jakości. Jak dostał bym taki prezent od żony to chyba na rękach bym ją nosił.

Awatar użytkownika

Dziękuje ci bardzo, bardzo serdecznie. Jesteś super pomocny. Zgodnie z twoją radą wezmę sobie to do serca i kupię dla męża ten dokładnie model. Mam nadzieję ,że niespodzianka się uda a mąż będzie zadowolony.