Strefa czasowa UTC

Nowy temat Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Zastanawiam się nad skutecznością samodzielnej windykacji zobowiązań. Jakie są wasze doświadczenia w obsłudze programów do samodzielnej windykacji długów, jak oceniacie skuteczność działania takich programów i czy warto z nich korzystać?

Awatar użytkownika

Wydaje mi się, że i tak wszystko zależy od tego, z jakimi rodzajami dłuzników masz do czynienia. W przypadku niektórych grup dłużników windykacja jest łatwa, bo tak naprawę mają oni świadomość istnienia zobowiazania i chcą je spłacić. W przypadku innych, tych którzy zbankrutowali lub są oszustami jest już dużo trudniej. W pierwszej opcji program do windykacji może być bardzo przydany, bo wystarczy wysłać odpowiednio przygotowane pismo, by dlużnik zmiękł i zaczął spłacać swoj dług. W drugiej opcji i tak pewnie sprawa przejdzie przez sąd i trafi do komornika.

Co prawda nie mam doświadczenia w obsłudze tego typu programów, ale wiem że windykacje długu najlepiej zacząć od wysłania oficjalnego pisma z wezwaniem do zapłaty. Jak wezwanie jedno, drugie, trzecie będzie bez odzewu to nie pozostaje nic innego jak taki dług sprzedać albo wybrać się do sądu po nakaz egzekucji.

Awatar użytkownika

Jak szukasz programów do samodzielnego windykowania długów, masz wielu dłużników lub chcesz odkupić długi i je windykować, to zapoznaj się z ofertą firmy Vindicat. Oni specjalizują się w obsłudze firm i osób prywatnych, którym zależy na sprawnej windykacji nalezności.

Korzystałam kiedys z takiego programu i ogolnie mam dobrą opinie na jego temat. Nie musiałam szukac wzorów pism, scenariuszy postępowania, wzorow ugody itp. bo wszystko było w programie, dostepne od ręki. Wystarczylo wprowadzić dane dłuznika. Oczywiście nie zawsze udawalo się doprowadzić do ugody, no ale cóż, świat nie jest idealny.

Awatar użytkownika